Friday, March 18, 2011

a curious cottage

4 comments:

  1. lahe! kas see masinmaja produtseeribki siiiiiiiilikesele udu?

    ReplyDelete
  2. oo jaa, see on kuulsa udutöösturi eluase, kus toodetakse ainult kõrgeima kvaliteediga udusorte :)

    ReplyDelete
  3. Hei,
    alati kui ma su imetabaseid pilte vaatan, olen ma tahtnud küsida, et kas mõni lastekirjanik ei ole ometi tahtnud sind värvata või kas sa ise pole tahtnud raamatut kirjutada?
    Ja teiseks: kas sa sellist mängu tead:
    http://amanita-design.net/samorost-1/
    tervisi! Külli

    ReplyDelete
  4. Hei Külli!

    Aitäh-aitäh kommenteerimast! :) Ma olen küll mõtlema hakanud, et ülivahva oleks lasteraamatuid illustreerida ja otsin kirjanikku (võib-olla ka iseendas). :)

    Samorosti ma pole mänginud, küll aga Machinariumit, mis on samadelt tegijatelt ja meeldib väga hästi!!

    Ilusat ja head,

    Marge

    ReplyDelete